Ik ben ook met mijn Cali naar VanHoe geweest en dit was de laatste keer...
Customer experience onder nul!
Na verschillende reviews te lezen, had ik beslist om ze voor het eerste OH naar ginder te brengen, omdat zij de "California specialist" bleken te zijn. (voor mij 80km enkele rit)
Ik kon ze afzetten op de parking na sluitingstijd en de sleutels achterlaten. Tot dusver geen opmerkingen en altijd vriendelijke communicatie.
Ik kreeg het bericht dat de Cali klaar was.
Mijn vriendin had me afgezet met mijn elektrsche firmawagen om de Cali op te halen en ze moest eigenlijk nog een klein beetje bij laden om thuis te geraken.
Ik was van plan om nog even bij de accessoires te kijken en om een Brandrup binnen isolatie voor de daktent mee te nemen.
Na het betalen van de factuur (399€! voor het eerste, kleine OH op 30 000km, olie, oliefilter en pollenfilter), vraag ik of ik even mijn firmawagen aan de snellader kon hangen voor 10 min.
"Vraag dit maar even in de showroom meneer"
Ik ga de showroom binnen en ik vind direct de Brandrup hefdak isolatie (+/- 600€) en ik vraag aan de verkoper of ik mijn wagen even kan laden voor 10 minuten.
Ik kreeg het antwoord: "nee dit gaan we niet doen en daarbij we sluiten ook tijdens de middag" (het was 11.30u)
Ik heb de hefdak isolatie dan ook maar laten liggen en ik ben weggegaan met een heel wrang gevoel...
Net 399€ betaald, bereid om nog eens 600€ te betalen voor een accessoire en dan zo afgescheept worden. No thanks.
Kostprijs van 10min laden kost hen nog minder dan een koffie (en dan nog)
Zelf werk ik al 19 jaren in de automobiel sector (werkplaats en aftersales), keer op keer wordt er de nadruk gelegd op hoe belangrijk de customer experience is. Wel, dit is een voorbeeld hoe het niet moet.
Over de werken zelf, ben ik wél tevreden, maar door deze ervaring is het daar mijn laatste keer geweest.
Groetjes,
Humby