Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

california accesoires waar kopen in belgie ?

CALIBEACH83

CALIBEACH83

Messages
29
Location
belgium
Vehicle
T6 Beach 102
Hallo iedereen ,

Ik ben in spanning aan het wachten op mijn California beach .
Vorige week was hij opweg naar brussel ( d'ieteren ).
Dus verwacht ik hem ieder moment in de garage .
Waar kan ik in belgie terecht voor accesoires voor de California T6 ?
Ik zou graag een VW fietsrek voor op de achterklep kopen en een goeie frigo .
eventueel een isolerende hoes voor de popup tent .
Ik woon in de buurt van lokeren .

Groeten
 
Last edited:
Hey Kristof , fietsrek kan je waarschijnlijk overal krijgen waar menThule verkoopt en bij VW dealers .
Andere accesoires specifiek voor Cali's word moeilijk denk ik in Belgie , er zullen wel adressen zijn maar ik ga gewoon de grens over en maak er uitstapje van....
http://www.campercentrumnederland.nl/
Ga daar voor service en accecoires en je zal er geen spijt van hebben.
Op de meeste dingen die je daar ter plekke koopt krijg je bovendien 10% korting .
Kijk eens op hun website/webshop

Zelfs voor gewoon campeerspul ga je best naar Nederland , bij De Wit in Schijndel vb. kan je een hele dag rondneuzen en heb je nog alles niet gezien....

Bij welke dealer heb je gekocht , hebben ze daar wat kennis van California's?
Met een Beach is er wel wat minder na te kijken maar een SE of Ocean heeft wel wat meer specifieke aandacht nodig wat de doorsnee VW dealer niet kan geven.
De mensen van CCN in Amersfoort zijn officiele California dealer ,werken dagelijks aan California's en zijn zeer klantvriendelijk.
Ze maken er ook geen probleem van indien het voertuig niet bij hen gekocht is .
Ik zou u aanraden om na het eerste gratis nazicht in Belgie naar hun te gaan met uw Cali;)
 
Bedankt voor de lange reply .
ik zal campercentrumnederland zeker eens onderzoeken .
Ik denk dat mijn dealer geen specifieke California kennis heeft (Het is een gewone vw dealer uit lokeren ).
ondertussen staat hij daar al op de parking .
Volgende week ga ik hem waarschijnlijk afhalen ..
ik zal er dan een tijdje mee rondrijden en kijken wat ik nog kan gebruiken .
let the good times roll!
 
Proficiat Kristof...
Post eens wat fotootjes he!
Ik heb een fietsenrek besteld via de dealer, maar ik ben eigenlijk serieus aan het twijfelen om een gewoon fietsenrek voor op de trekhaak aan te schaffen.
Op mijn Multivan T5 had ik ook een fietsenrek en stoorde ik er me nooit aan, maar op de T6 steekt het enorm meer uit, ook in opgeklapte toestand.
Wat betreft onderdelen ga je idd -afhankelijk van wat je zoekt- best even ten rade in onze buurlanden of in de UK... vergelijken loont en best eerst wat tripjes doen voor je vanakkes aanschaft dat je daarna toch gewoon in de garage laat liggen :)

@HC: kan ik je op een of andere manier bereiken? Ik kan geen PM sturen via het forum en heb een vraagje ivm Hannover..
 
Raf,

Ik ben eigenlijk ook al een hele tijd aan het twijfelen . een permanent fietsrek lijkt me handig , maar het feit dat de fietsen boven de camper komen lijkt me dan niet handig (val je dan niet in een ander prijscategorie voor de péages in frankrijk ?), voor parkings en bruggen met zo'n 2m10 bord lijkt me een vast fietsrek ook niet handig ....Ik heb een trekhaakvoorbereiding dus ik moet dan wel nog investeren in èn een fietsrek èn een trekhaak ...
ik zal zoiezo eens een paar tripjes doen voor ik beslis wat ik nodig heb .
Donderdag is D-day dan probeer ik nog fotos te posten van de aanwinst !
 
Goeiemorgen Kristof...

Permanent is inderdaad handig, bovendien loop je er niet tegen en als je laat ergens toekomt moet je niet beginnen met demonteren en dergelijke..
Wat betreft prijscategorie maakt dat normaal niet uit, maar zoals je zegt, aan péages, parking, ferry's moet je dikwijls aanschuiven in een andere lijn...
In FR heb je ook dikwijls stadsparkings waar zo een bar hangt om de grotere mobilehomes af te schrikken, dat moet je altijd in je achterhoofd houden!

Succes en hopelijk kan je er nog een beetje van dromen
 
Hallo iedereen ,

Ik ben in spanning aan het wachten op mijn California beach .
Vorige week was hij opweg naar brussel ( d'ieteren ).
Dus verwacht ik hem ieder moment in de garage .
Waar kan ik in belgie terecht voor accesoires voor de California T6 ?
Ik zou graag een VW fietsrek voor op de achterklep kopen en een goeie frigo .
eventueel een isolerende hoes voor de popup tent .
Ik woon in de buurt van lokeren .

Groeten
Hallo Kristof,

Mocht CCN wat ver zijn, Garage Van Hoe in Zwijnaarde heeft zeker de nodige kennis en ervaring. Ook verdelen zij de producten van Branderup. Huren van een Cali kan er trouwens ook.

Groeten

Paul
 
Dag Kristof...

Je zal wel in volle spanning aan het wachten zijn nu :)
Voor de California kan je inderdaad bij Van Hoe terecht.. CCN is inderdaad ver, maar misschien kan je wat prijzen vergelijken (ook met adverteerders / sponsors van dit forum). De prijzen lopen serieus op voor sommige onderdelen, dus goed nadenken voor je jezelf iets aanschaft.
Zo zijn wij enkele keren weggeweest voor we nog aankopen deden, zo waren we zeker dat we niks kochten dat we later niet meer zouden gebruiken...
 
Dag Kristof...

Je zal wel in volle spanning aan het wachten zijn nu :)
Voor de California kan je inderdaad bij Van Hoe terecht.. CCN is inderdaad ver, maar misschien kan je wat prijzen vergelijken (ook met adverteerders / sponsors van dit forum). De prijzen lopen serieus op voor sommige onderdelen, dus goed nadenken voor je jezelf iets aanschaft.
Zo zijn wij enkele keren weggeweest voor we nog aankopen deden, zo waren we zeker dat we niks kochten dat we later niet meer zouden gebruiken...

Oei, k zie nu pas dat het eigenlijk een bericht is van enkele maanden terug... mes excuses ;-)
 
ik ben ondertussen al bij van hoe geweest voor tapijtjes van branderup. hebben ze wel basisuitrusting .
misschien koop ik er nog een fietsenrek (wel duur !)
 
Back
Top