Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Diesel of benzine

A

Art

Messages
2
Location
Farnham
Vehicle
Looking to buy
Wij staan aan de vooravond van aankoop nieuwe T6 Volkswagen California Camper. Willen er lang mee gaan doen en er ook mee naar de verstedelijkte gebieden.

Altijd diesel willen aanschaffen echter met de recente ontwikkelingen aangaande weren van diesels in steden en fabrikanten die stoppen met productie van dieselmotoren nu aan het twijfelen of dit wel de juiste keuze is.

Temeer ook gezien de verwachte toekomstige anti-dieselontwikkelingen en het toch wel willen behouden van een goede restwaarde van onze camper.

Benieuwd naar de opinies en adviezen !
 
Petrol versions now discontinued so Diesel is your only option for a new order.
 
  • Agree
Reactions: Sad
Ik weet inderdaad niet of de benzine-versies nog beschikbaar blijven... Vandaag zijn ze wel bestelbaar..

De beslissing zal voor jullie denk ik vooral afhankelijk moeten zijn van wat jullie bedoeling is. Wanneer je de camper dagelijks gebruikt en veel kilometers gaat rijden is een Diesel misschien voordeliger, maar zoals bij ons is de camper echt enkel maar een hobby auto, en had ik misschien ook beter een benzine gekocht (zeker omdat ik hem toch héél wat jaren wil houden en meer en meer steden diesels aan het verbannen zijn). Wij hebben op net geen twee jaar 25.000 (reis)kilometers afgelegd, dus dat extra verbruik van een benzine ten opzichte een diesel zou te verwaarlozen geweest zijn...

In België maakt het wat betreft inschrijving en taks weinig uit. In Nederland heb ik er eigenlijk geen idee van.

Succes
 
ik ben aan het wachten tot de benzineversie weer leverbaar is
 
De dieselversies hebben lang nog niet afgedaan hoor! ... en zeker niet voor dit soort auto's.
Ik bestelde net een nieuwe 198pk versie ipv mijn 150pk- versie die ik jammer genoeg "perte total" reed op vakantie in Engeland...:sad
 
Back
Top