That's all ?I have a California 2005 aut 274hp.Tornao red.
Nej, det är 174 såklart.Var bor du nånstans? Altid välkomna i Stockholm, men jag är inte säkert om hästkraften
Hej, tack. Jag har en fråga. Jag försöker att ta ur soffan. Delvis för att jag upptäkt att en låsning har lossnat. Sen tänkte jag även försöka fetta in lite försiktigt. Soffan är så trög att flytta att det är bara jag som klarar det, vore bra om även min fru kunde bädda om den till säng/soffa.Hi, welcome. If you need any help with service or repairs you are welcome to contact me, I’m Swedish to (but live in Oslo).
Jag har haft min bil 4,5 år och kört 10000 mil sedan jag köpte den. Känner bilen väl nu då jag är hobbymekaniker. Ha en fin sommar!
Bor i Tyresö, sydost om Sthlm.Nej, det är 174 såklart.
Thank you! It had been fun with 274, but of course it is 174, and the color is Tornado red.Wow. That has to be the all time best ever first post. Brief, to the point and probably massively inaccurate.
Welcome anyway.
Hej, tack. Jag har en fråga. Jag försöker att ta ur soffan. Delvis för att jag upptäkt att en låsning har lossnat. Sen tänkte jag även försöka fetta in lite försiktigt. Soffan är så trög att flytta att det är bara jag som klarar det, vore bra om även min fru kunde bädda om den till säng/soffa.
Jag har tryckt fram den så långt det går, för jag misstänkte att det var vid de hålen den tas ur. Men det gick inte. Vet du hur jag ska göra?
Mvh Petter
The VW California Club is the worlds largest resource for all owners and enthusiasts of VW California campervans.