Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Topmatras

B

bungeemenno

Messages
16
Location
Kortenhoef
Vehicle
T5 SE 140
Iemand suggesties voor topmatras voor beneden?

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
 
Inmiddels voor 169,- een 3 cm zachschuim matras bij camper centrum Amersfoort gehaald

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
 
Zou niet anders meer willen, de harde bank is verleden tijd, beneden slapen met dak omhoog voor ruimte is een genot en makkelijk op te bergen als je bank inklapt, wildkamperen heeft ook nieuwe dimensie

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
 
Zou niet anders meer willen, de harde bank is verleden tijd, beneden slapen met dak omhoog voor ruimte is een genot en makkelijk op te bergen als je bank inklapt, wildkamperen heeft ook nieuwe dimensie

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk

Dan ga ik daar ook eens achteraan. Als ik alleen op stap ben slaap ik bijna altijd beneden (is wat discreter en minder last van omgevingsgeluiden :) ), maar ik merk wel dat ik soms met een zere rug wakker schiet, terwijl ik dat thuis of in vrachtwagen nooit aan de hand heb!
 
Als je echt comfort wil pak dan de 5 cm, de 3 was voldoende voor mij, maar kan beter, is dat ruimte nodig ja op reis...

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
 
Nog gekocht? Benieuwd naar je ervaring

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
ik heb een nieuwe matrasvulling (de hoes is hergebruikt) van de bovenmatras, laten maken bij matrassen atelier in Eindhoven (https://www.matrasatelier.nl/) de samenstelling van de 6cm is dezelfde samenstelling van mijn box-spring in mijn slaapkamer. Slaapt heerlijk!
 
Back
Top