Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Weekendje Ardennen met NL/BEL Cali's?

DJ315

DJ315

Messages
35
Location
Breda, Netherlands
Vehicle
T5 SE 180
Hallo allemaal, wellicht ergens deze zomer een keer een weekendje in de Ardennen met de NL en/of BEL Cali's deze zomer? Who's in?
 
Als het past in onze agenda willen wij zeker komen.
 
Ik ben van plan nog eens te proberen een champagne meet te doen ...is ook niet ver rijden .
Heb vorig jaar al geprobeerd maar toen bleek de datum die ik plande (half september) niet zo in smaak te vallen bij vele UK members.
 
Goed idee! Als er een dergelijke meeting komt dan gaan we zeker ons best doen erbij te zijn!
 
Er is binnenkort alweer voor de 12e keer het Volkswagen camperweekend van weetjewel.nl, het Nederlands/Belgische VW-busjesforum. Altijd erg gezellig, wij gaan er dit jaar alweer voor de 3e keer naartoe. Dit jaar heeft zich zelfs een Engelsman aangemeld, zag ik... :thumb

Voor een tochtje naar de Champagne houden wij ons aanbevolen!
 
Ik ben niet zo van meetings maar ik hou het in de gaten. :D
Ik denk niet dat je het letterlijk mag nemen.
Gewoon een adresje en datum zoeken waar we met een aantal van het forum kunnen gezellig kennismaken , ieder kan gewoon zijn weekend vullen (fietsen,wandelen,...) en even samen zitten
 
Hallo allemaal, wellicht ergens deze zomer een keer een weekendje in de Ardennen met de NL en/of BEL Cali's deze zomer? Who's in?
Heb wel interesse. Hoe sneller er een datum kan geprikt worden, hoe meer kans dat we erbij zijn.
 
Ik denk niet dat je het letterlijk mag nemen.
Gewoon een adresje en datum zoeken waar we met een aantal van het forum kunnen gezellig kennismaken , ieder kan gewoon zijn weekend vullen (fietsen,wandelen,...) en even samen zitten


Datum lag vorig jaar niet zo goed. We bekijken het opnieuw mocht het doorgaan.
 
Zoals bij iedereen met een Cali is ook de agenda nogal vol geboekt voor ieder vrij week end, we gaan in juli al 2 weken naar Denemarken, we gaan ook nog eensnaar busfest in de UK. Ik hou het in de gaten, heb het hier wat verwaarloosd de laatste maanden.
 
Altijd welkom in september in de champagne streek voor een kleine meeting.
Zie de banner bovenaan de pagina.
 
Zoals bij iedereen met een Cali is ook de agenda nogal vol geboekt voor ieder vrij week end, we gaan in juli al 2 weken naar Denemarken, we gaan ook nog eensnaar busfest in de UK. Ik hou het in de gaten, heb het hier wat verwaarloosd de laatste maanden.

Ah Busfest.. schitterend! Daar gaan wij dit jaar ook terug naartoe!
 
Back
Top