Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Zinvol om te wachten tot mobicar.

Lucas

Lucas

Messages
7
Location
Belgie
Vehicle
T6.1 Ocean 204 4 motion
Even voorstellen, Waren bij de dealer in Hasselt voor een aankoop van een Coast.
Volgen hem kon het zinvol zijn om te wachten op de Mobicar beurs ( oktober) voor een extra korting.
Heeft er iemand al van deze korting gebruik kunnen maken.
Wat we aangevinkt hadden:
california coast automaat 150pk, starlight blue, car-net App-connect, composition media, ACC, trekhaak,
Air care Climatronic, lucht-interieurverwarming, programmeerbaar en extra koelvloeistofverwarming,
Isolerend glas-pakket met verbeterde geluidsisolatie, Licht en zicht, luifel, premium display,
extra USB-aansluiting, Parkpilot met camera.
 
Hoi en welkom , niet zo veel Belgische gebruikers op het forum daar we vooral een UK publiek hebben.
Als je nu een Cali wil en moet wachten tot oktober om te bestellen heb je pas volgend jaar rond deze tijd uw Cali denk ik .....

Als je een jonge 2de hands of nieuwe stockwagen wil aan goede prijzen neem eens contact op met deze mensen en rij je deze zomer rond!
https://www.viavie.be/nl/Home/
En doe Ides de baas de groeten van mij....:D

Ik heb mijn Cali 6 jaar geleden gekocht bij een VW dealer als demo-wagen dus niets zelf kunnen kiezen van opties maar uiteindelijk best tevreden.
Als ik nu zou vervangen zou ik bij ViaVie gaan , heel goede prijzen.
 
Van een idee Coast naar een Ocean, mij hoor je niet klagen!
Hadden al een bezoek ingepland tijdens de opendeurdagen bij Via Vie in Overijse. En hotel California had het al al begrepen.
Het is een echt clubhous daar bij ViaVie tijdens de opendeur. Alle modellen stonden er uitgestald.
Dus we konden alles bekijken en vergelijken.

Kregen een drankje en een demo van de verschillende modellen.
We hadden al een duidelijk beeld van hoe onze calli zou worden...

Maar kijk, daar kwam Ides de zaakvoerder ons bijstaan met goed advies.
En na veel bespreken en overleggen kwamen we terecht bij een Ocean.
En met dit aanbod en alle extra's aan opties was het snel duidelijk.

Dus, nu eigenaar van een California Ocean 150pk.

Een merci aan Ides Pintelon van Via Vie voor Deskundig advies en het vlekkeloos afhandelen van de overdracht.

Ik zal een van de volgende dagen ook een Engelstalig bericht maken.

Na een 3 dagen tocht in de Ardennen zijn we helemaal mee...
 
Ik ga binnenkort eens bij Ides langs om mijn commisie op te halen denk' ...
Dat zijn er al een paar nu die op mijn aanraden daar gaan kopen zijn;)
@Lucas , nu kan je "looking to buy" veranderen onder je avatar foto...
 
@hotel california, inderdaad. Nog een dank voor al je Posts! En al die anderen op dit forum. Ze hebben ons een duidelijk beeld gegeven...

En doe Ides de groet als je hem ziet.
 
Bij Ides ook mijn eigen 'coup de foudre' gehad. Toevallig voorbij gereden, nummer opgenomen, afspraak gemaakt om eens een wagen van binnen te kunnen zien, ...en buiten gegaan met de Auberg-ine.
Fijne vent, heel correct en met kennis van zaken. We vergeven hem zelfs zijn tijdelijke ontrouw nu (MP) ;)
En vraag hem nog eens naar zijn verbouwingsplannen! :embarrased
 
@hotel california : als jij commissie ophaalt steek dan de mijne in men brievenbus hé..

Ben er vrijdag nog geweest en er stond weer héél wat binnen.. Wie dus een idee wilt opdoen mag steeds iets laten weten, maar haast jullie want tijdens de zomer staat er niet veel binnen :)
 
Back
Top