RolandCoastT6.1
Goedemorgen allen,
Ik ben nieuw op het forum en heb alvorens dese post te plaatsen gezocht naar dit onderwerp en heb zowel in het engels als nederlands niks kunnen vinden.
Also, ik vind het poptopmatras te hard en zeul nu een selfinflatable mee van 120x200 voor bovenop het standaard matras. Dit ligt erg prima. Echter willen we wat efficienter kamperen en sneller kunnen inpakken en wegwezen of opzetten, ook als het regent. Ik slaap boven en vriendin beneden met de hond, dus er is geen optie om beiden beneden te slapen.
Nu zag ik dit matras als vervanger voor het standaad matras.
Ik zou graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben of een andere oplossing.
Dank alvast voor de reacties.
Gr Roland
Ik ben nieuw op het forum en heb alvorens dese post te plaatsen gezocht naar dit onderwerp en heb zowel in het engels als nederlands niks kunnen vinden.
Also, ik vind het poptopmatras te hard en zeul nu een selfinflatable mee van 120x200 voor bovenop het standaard matras. Dit ligt erg prima. Echter willen we wat efficienter kamperen en sneller kunnen inpakken en wegwezen of opzetten, ook als het regent. Ik slaap boven en vriendin beneden met de hond, dus er is geen optie om beiden beneden te slapen.
Nu zag ik dit matras als vervanger voor het standaad matras.
Matras Comfort voor bovenbed T5/T6 California (Froli)
Van dé expert op het gebied van mobiel slaapcomfort; Froli.Speciaal voor het bovenbed van de Volkswagen T5 en T6 California. Dus exact op maat, en maximaal comfort!Geschikt voor alle California's met de standaard lattenbodem.2 delig 120x200x5 cmCompleet matras met afritsbare hoes.Vervangt het...
www.poptopshop.nl
Ik zou graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben of een andere oplossing.
Dank alvast voor de reacties.
Gr Roland