Comfort matras poptop t6.1

• Thread starter RolandCoastT6.1
  • Start date
RolandCoastT6.1

RolandCoastT6.1

Vehicle
T6.1 Coast 150
Goedemorgen allen,

Ik ben nieuw op het forum en heb alvorens dese post te plaatsen gezocht naar dit onderwerp en heb zowel in het engels als nederlands niks kunnen vinden.

Also, ik vind het poptopmatras te hard en zeul nu een selfinflatable mee van 120x200 voor bovenop het standaard matras. Dit ligt erg prima. Echter willen we wat efficienter kamperen en sneller kunnen inpakken en wegwezen of opzetten, ook als het regent. Ik slaap boven en vriendin beneden met de hond, dus er is geen optie om beiden beneden te slapen.

Nu zag ik dit matras als vervanger voor het standaad matras.

Ik zou graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben of een andere oplossing.

Dank alvast voor de reacties.

Gr Roland

Goedemorgen allen,

Ik ben nieuw op het forum en heb alvorens dese post te plaatsen gezocht naar dit onderwerp en heb zowel in het engels als nederlands niks kunnen vinden.

Also, ik vind het poptopmatras te hard en zeul nu een selfinflatable mee van 120x200 voor bovenop het standaard matras. Dit ligt erg prima. Echter willen we wat efficienter kamperen en sneller kunnen inpakken en wegwezen of opzetten, ook als het regent. Ik slaap boven en vriendin beneden met de hond, dus er is geen optie om beiden beneden te slapen.

Nu zag ik dit matras als vervanger voor het standaad matras.

Ik zou graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben of een andere oplossing.

Dank alvast voor de reacties.

Gr Roland
Have heard about the froli bed spring system but not a froli mattress. Have not heard any references on the forum.

For mattresses, some go with the inflatables or more than that many people on here, including me, swear by a Duvalay mattress.

I know about inflatables. I have one too, but want a simpler solution. Just ordered this mattress from belgium. It should fit in the t6.1 froli poptop. If it is not good I can get a refund. So will test it out as soon as I have it.

VW California Club

Back