Draaiknop controlepaneel t5 california6

R

Richard 1

Vehicle
T5 SE 174
Ben nieuw op dit forum.
Ik heb sinds kort een California biker 2.5tdi uit 2009.
Hier en daar heeft hij wat zorg nodig.
Ik heb een vraag over het controlepaneel van het elektrisch hefdak:
Het draaiknopje heeft zoveel speling zodat men niet meer in het menu kan en dus het dak niet meer kan openen.
Heb ergens gelezen dat het mogelijk is om enkel de knop te vervangen en dus niet het volledige dure controlepaneel moet vervangen worden.
Tips zijn altijd welkom.
Grtz Richard

Je kan het nog bestellen bij VW en zelf repareren, zie youtube. Alleen komt het knopje met een nieuw voorkantje en een rekening van 50 eurie.

Je kunt het niet bestellen bij VW en zelf repareren, zie youtube. Alleen komt het knopje met een nieuw voorkantje en een rekening van 50 euro.
Bedankt voor de reacties,maar ik ben op zoek naar een handige doe het zelver of firma die de klus voor mij klaart.Weet dat er in Nederland een firma is die het doet,maar is nogal ver.
grtz
Richard

Bedankt voor de reacties,maar ik ben op zoek naar een handige doe het zelver of firma die de klus voor mij klaart.Weet dat er in Nederland een firma is die het doet,maar is nogal ver.
grtz
Richard
Vraag het aan ‘VW Van Hoe’ in Gent, zij kunnen het voor je. Het is alleen dat zij niet of nauwelijks aan het originele knopje kunnen komen (vertelden ze mij nadat ze een 3d geprint exemplaar verkocht hadden).

Mijn oplossing zou zelf een nieuwe bestellen, in ontvangst nemen, toch
kijken en dan pas beslissen.

Het is echt niet moeilijk of ingewikkeld. Zelfs met mijn 2 linkerhanden lukte het, have faith in yourself

Back