Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Lekkage dak

J

John-Marja

Messages
2
Location
Holland
Vehicle
T5 SE 140
Hallo,
Ik kreeg tijdens het rijden een waterval uit het rolluik van het hefdak. Na veel zoeken bleek het afwateringsgaatje in de goot dicht te zitten. Gelezen dat je dat door moet blazen en ja het water liep weg, alleen niet via het spatbord maar via de binnenbekleding van de bijrijder zo de vloermat op! Ik heb waarschijnlijk het slangetje losgeblazen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat weer in orde kan krijgen aub? Iedere hulp is welkom!!
 
Hoi , best dat je je even verdiept in de bestaande topics ivm het dak , er is bijna over alles een draadje te vinden , een beetje kennis van engels is wel verreist.
Heb geen schrik om niet correct engels te typen , iedereen begrijpt dat een andere taal moeilijk is , maar weinigen hier kunnen nederlands.

Op posts in andere talen word over het algemeen weinig gereageerd.
 
Heb geen schrik om niet correct engels te typen , iedereen begrijpt dat een andere taal moeilijk is , maar weinigen hier kunnen nederlands.

Op posts in andere talen word over het algemeen weinig gereageerd.


Or use Google Chrome and set to always translate English to Dutch. Works very well.

Of gebruik Google Chrome en stel in om altijd Engels naar Nederlands te vertalen. Werkt erg goed.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
Hoi , best dat je je even verdiept in de bestaande topics ivm het dak , er is bijna over alles een draadje te vinden , een beetje kennis van engels is wel verreist.
Heb geen schrik om niet correct engels te typen , iedereen begrijpt dat een andere taal moeilijk is , maar weinigen hier kunnen nederlands.

Op posts in andere talen word over het algemeen weinig gereageerd.
Bedankt voor je reactie, maar Engels lezen is voor mij niet zo moeilijk normaal gesproken maar technische zaken vertaal ik niet makkelijk dus snap ik het meeste ook niet!
 
Bedankt voor je reactie, maar Engels lezen is voor mij niet zo moeilijk normaal gesproken maar technische zaken vertaal ik niet makkelijk dus snap ik het meeste ook niet!
I’m English but lived in NL and have many Dutch friends still, so understand Dutch. I’m also an engineer. But also need to read, re-read and again, some of the technical responses - so don’t be afraid to ask for further explanation and pictures to help.
Ik hoop dat je snel de oplossing vindt.
 
Als je deze thread volgt, kun je zien hoe je bij de afwateringsslangen kunt komen.
Let wel, het is dan nog aartsmoeilijk om de slang op zijn plaats te krijgen.
Je kunt het niet zien, je moet het voelen.

 

Similar threads

Back
Top