Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Even voorstellen vanuit Oostende - originele matras (boven) in de aanbieding.

V

VArchitect.be

Messages
1
Location
Oostende
Vehicle
T6 Beach 150
Dag mede-VW-liefhebbers. Even voorstellen.
Ik ben ondertussen aan mijn 3de Volkswagen busje bezig. De eerste twee wilde ik wel houden maar was gewoon niet haalbaar voor mij.
Mijn eerste nieuw gekochte VW T4 LWB werd ingeschreven op 20-10-2000. Het leuke is dat ikzelf ingeschreven ben op 20-10-1973. Mijn bus verjaarde dus samen met mij
:jump
Eén min-puntje voor deze bus was wel dat het slechts een 19TD was en die serieus wat pk'tjes te kort komt om zuinig 120-130 op de autoweg te rijden (was meer dan 11Liter / 100km). Mijn VW T4 verkocht in 2014 met 256.145km op de teller.
Als tweede een prachtige tweedehands Caravelle van 2005 (km stand 89.000km) gekocht met de krachtige 2.5 TDi 130pk motor (beetje bijgebracht naar 168pk). Deze verkocht in 2019 met 158.000km op de teller om in te ruilen voor een nieuwe California Beach (150pk / 186pk). Mijn Cali is nu bijna 5jaar oud met net geen 68.000km op de teller.

Verder kan ik jullie vertellen dat ik beroepsbrandweerman (ondertussen Sergeant) ben in Oostende, dus aan 't zéètje zoals het plaatselijk dialect het noemt. Ik ben eigenlijk van Brugge afkomstig maar ben in Oostende aangespoeld (door mijn job natuurlijk maar ook de watersport en het belangrijkste, de liefde).

Ik heb de originele matras van het bovenste bed in de aanbieding daar ik een comfortabelere, dikkere twee-laagse matras heb gekocht. Wel zonder het voetenmatrasje, deze heb ik zelf nog nodig.
Interesse? stuur gerust een PB met een bod of hier in het forum.

Groetjes Philip
 
Welkom! Er zijn best wel wat (West-)Vlamingen op dit forum aanwezig. En ben zelf niet ver uit de buurt :cool:; vorig weekend trouwens nog een nachtje bij Lange Nel gestaan. Altijd leuk...
 
Back
Top