Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Handboek drogen

B

bungeemenno

Messages
16
Location
Kortenhoef
Vehicle
T5 SE 140
Wie o wie heeft die gouden tip om je handdoek te laten drogen in je cali, niet over stuur of over een bank... Ik heb zitten denken maar elke cm is al in gebruik, en toch zou het fijn zijn een optie te hebben om hem binnen te kunnen drogen tijdens vervoer naar een volgende bestemming of bij wildkamperen in de stad of dergelijk, ervarings wisseling zou fijn zijn met dank

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk

Wie o wie heeft die gouden tip om je handdoek te laten drogen in je cali, niet over stuur of over een bank... Ik heb zitten denken maar elke cm is al in gebruik, en toch zou het fijn zijn een optie te hebben om hem binnen te kunnen drogen tijdens vervoer naar een volgende bestemming of bij wildkamperen in de stad of dergelijk, ervarings wisseling zou fijn zijn met dank

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
Handdoek, fijne spelling controle...

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Wie o wie heeft die gouden tip om je handdoek te laten drogen in je cali, niet over stuur of over een bank... Ik heb zitten denken maar elke cm is al in gebruik, en toch zou het fijn zijn een optie te hebben om hem binnen te kunnen drogen tijdens vervoer naar een volgende bestemming of bij wildkamperen in de stad of dergelijk, ervarings wisseling zou fijn zijn met dank

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk

Beste, Ik had een handdoekbeugel voor de keukenrail (cfr bekerhouder) bij aankoop, weet niet of dit een optie was of niet. Anders is ook dit nog handig:
https://vwcaliforniaclub.com/threads/show-me-how-youve-made-your-interiors-your-own.19968/page-4
 
Dank je, dat is nuttige informatie

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
 
Ook mooi alleen tijdens tijden niet toepasbaar

Verstuurd vanaf mijn A1601 met Tapatalk
 
Als wij stilstaan hangen we een rekker tussen de twee handgrepen (bovenaan bestuurder en bijrijder), daar hangen wij dan handdoeken aan...
Wanneer we gaan rijden hang ik die rekker soms tussen bijrijdersstoel (achter hoofdsteun en de hoofdsteun op de achterbank). Wij zijn echter maar met twee dus ze hangen dan ook niet in de weg van eventuele passagiers.
 
Ik heb een speciaal handdoekkabeltje (voor T5 of T6) dat gespannen is boven het keukenaanrecht : zeer praktisch, want altijd bruikbaar : zowel bij rijden, stilstand, bij slapen...
 
Brandrup make a towel rail. But it's not much more then a bungee cord with 2 plastic hooks. I made the same thing myself.

414Vg7ieKJL._AC_.jpg
 
Ik heb enkele haakjes gekleefd aan de zilveren lijst op het bovenkastje achteraan en rond de kastjes links.
Daaraan hang ik knijpertjes met een lusje, en daaraan de handdoek.
Hangt mooi weg achter de leuning van de achterbank.
Door de achteruitkijkspiegel binnen zie je toch al niet veel, dus dit maakt niet veel uit.
 
Back
Top