y_maerschalck
Goeiemorgen allemaal. We zijn intussen 3 weken eigenaar van en California Coast en hij bevalt ons erg. Ik ben alleen jammer genoeg te laat tot de conclusie gekomen dat ik anderhalf jaar geleden een fout heb gemaakt bij de bestelling. Ik dacht dat 'bijverwarming op water' genoeg zou zijn om de auto te verwarmen, maar nu blijkt dat dit enkel is om de motor voor te verwarmen :s
Ik was dus ten rade gegaan bij de garage waar we hem kochten, maar zij mogen blijkbaar niet nabouwen ...
Daarna in contact gekomen met iemand die normaal bijverwarming plaatst in werkbussen, maar daar is afwerking niet belangrijk en ik vertrouw het precies niet helemaal.
Daarom vraag ik me ook af of hier iemand dit al aan de hand heeft gehad en hoe ik dit zou kunnen oplossen? Kan deze probleemloos worden nagebouwd? Waar kan ik hiervoor terecht? Kan de 'bijverwarming op water' gewoon geupgrade worden of moeten er echt zware werken gebeuren?
Liefst natuurlijk allemaal zonder schade aan de afwerking.
Alle tips zijn welkom!
Ik was dus ten rade gegaan bij de garage waar we hem kochten, maar zij mogen blijkbaar niet nabouwen ...
Daarna in contact gekomen met iemand die normaal bijverwarming plaatst in werkbussen, maar daar is afwerking niet belangrijk en ik vertrouw het precies niet helemaal.
Daarom vraag ik me ook af of hier iemand dit al aan de hand heeft gehad en hoe ik dit zou kunnen oplossen? Kan deze probleemloos worden nagebouwd? Waar kan ik hiervoor terecht? Kan de 'bijverwarming op water' gewoon geupgrade worden of moeten er echt zware werken gebeuren?
Liefst natuurlijk allemaal zonder schade aan de afwerking.
Alle tips zijn welkom!