control unit

paolino

paolino

Vehicle
T6 Ocean 150
Ho dimenticato di spegnere il pannello di controllo e poi è rimasto in modalità sleep per qualche giorno ..... Mi chiedevo quanti Ah consuma il pannello in sleep ...

Ho dimenticato di spegnere il pannello di controllo e poi è rimasto in modalità sleep per qualche giorno ..... Mi chiedevo quanti Ah consuma il pannello in sleep ...
I forgot to turn off the control panel and then it remained in sleep mode for a few days ..... I was wondering how many Ah the panel consumes in sleep

The Control Panel consumes about 0.2amps/hr while the screen is illuminated.
Once the screen goes Off, power consumption is 0amps until the screen is reactivated by pressing a button or switching on the Ignition.
I never switch my Control Panel off.

El panel de control consume aproximadamente 0,2 amperios / hora mientras la pantalla está iluminada.
Una vez que la pantalla se apaga, el consumo de energía es de 0 amperios hasta que la pantalla se reactiva presionando un botón o encendiendo el encendido.
Nunca apago mi panel de control.

Three languages in one post has to be a record!
Blame it on Google Translate. Foreign languages are not my forte.
I was advised to give up German if I wanted to get an O level. Changed to Technical Drawing and got an A.

My apologies.
Il pannello di controllo consuma circa 0,2 amp / ora mentre lo schermo è illuminato.
Una volta che lo schermo si spegne, il consumo energetico è 0amp fino a quando lo schermo non viene riattivato premendo un pulsante o accendendo l'accensione.
Non spengo mai il mio pannello di controllo.