Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

control unit

paolino

paolino

Messages
49
Location
Italia
Vehicle
T6 Ocean 150
Ho dimenticato di spegnere il pannello di controllo e poi è rimasto in modalità sleep per qualche giorno ..... Mi chiedevo quanti Ah consuma il pannello in sleep ...
 
Ho dimenticato di spegnere il pannello di controllo e poi è rimasto in modalità sleep per qualche giorno ..... Mi chiedevo quanti Ah consuma il pannello in sleep ...
I forgot to turn off the control panel and then it remained in sleep mode for a few days ..... I was wondering how many Ah the panel consumes in sleep


The Control Panel consumes about 0.2amps/hr while the screen is illuminated.
Once the screen goes Off, power consumption is 0amps until the screen is reactivated by pressing a button or switching on the Ignition.
I never switch my Control Panel off.


El panel de control consume aproximadamente 0,2 amperios / hora mientras la pantalla está iluminada.
Una vez que la pantalla se apaga, el consumo de energía es de 0 amperios hasta que la pantalla se reactiva presionando un botón o encendiendo el encendido.
Nunca apago mi panel de control.
 
Three languages in one post has to be a record!
Blame it on Google Translate. Foreign languages are not my forte.
I was advised to give up German if I wanted to get an O level. Changed to Technical Drawing and got an A.

My apologies.
Ho dimenticato di spegnere il pannello di controllo e poi è rimasto in modalità sleep per qualche giorno ..... Mi chiedevo quanti Ah consuma il pannello in sleep ...
Il pannello di controllo consuma circa 0,2 amp / ora mentre lo schermo è illuminato.
Una volta che lo schermo si spegne, il consumo energetico è 0amp fino a quando lo schermo non viene riattivato premendo un pulsante o accendendo l'accensione.
Non spengo mai il mio pannello di controllo.
 
Back
Top