Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Diefstalpreventie

MaxRed

MaxRed

Messages
60
Location
Leuven
Vehicle
T6 Beach 150
Dag,

Ik ben aan het wachten van nieuwe Cali en kijk er naar diefstalpreventie opties. Soms recommendaties van UK forums zijn niet toepasselijk voor Belgie (of ik kan niet hem hier vinden...)

Kunnen jullie iets aanraden?

Zover heb ik gezien Beerlock is van NL, dus hier moet ook beschikbaar zijn, maar kan het prijs niet vinden...
De andere optie die ik kijk er na is de GPS Track&Trace TT3. In deze keer moet jaarlijks abonement betaald worden, maar mss omnium verzekering zal goedkoper zijn.

Ik woon in Leuven en zal de Cali gewoon op straat parkeren.

Is het echt nogid? Wat gebruik jullie zelfs?

Alvast bedankt!
 
Lees wat topics op het forum , gebruik de zoekfunctie , bijna alles is reeds besproken in bestaande topics , de meeste conversaties gaan hier op het forum wel in het Engels zodat iedereen zijn bijdrage kan doen . Dit nederlandstalige onderdeel heeft niet veel volgers .
Alles hangt af van wat jij wil en wat jij zelf nodig vind om uzelf en de Cali te beveiligen.
Bearlock kan je laten installeren op verschillende plaatsen ook in België hoor , maar ik raad u aan even naar deze website te kijken
https://www.campercentrumnederland.nl/
Dit zijn de beste VW Califorina techniekers van de BeNeLux .
Zelf heb ik een Bearlock op mijn 2012 SE en vind het een goed systeem
Lees alles hier
https://vwcaliforniaclub.com/threads/bearlock-installed.4860/
 
Dank u wel voor het antwoord @hotel california!

Ik heb de forum wel geleest, Engels is geen probleem voor mij, eigenlijk mijn Nederlands is slechter dan Engels ;) Het probleem is meer dat meestal het is Engelse dealers/techniekers contacten in de forum, maar ik wil EU/Belgische referenties hebben.

Bedankt voor links en Bearlock review!

Groetjes
 
Net nieuwe T6 Ocean gekocht en info verzameld mbt gps trackers etc. Professionals stellen dat elk elektrisch systeem, aangesloten op OBD of verstopt onder de motorkap zelfs vanop afwtand onklaar kan worden gemaakt. Wij opteren voor me hanis he oplossing, ttz stuurslot en wielklem.
 
Back
Top