mjsmit
Klopt, in ingeschoven positie zit de lade vastgeklikt.Heb de Gruenthal inmiddels binnen en gemonteerd. In ingeschoven positie klikt ie niet vast. Lijkt me dat dit wel moet toch?
Klopt, in ingeschoven positie zit de lade vastgeklikt.Heb de Gruenthal inmiddels binnen en gemonteerd. In ingeschoven positie klikt ie niet vast. Lijkt me dat dit wel moet toch?
Heb ik ook een keer gehad. Niet te voorzichtig dicht schuiven was de oplossing in ons geval.Heb de Gruenthal inmiddels binnen en gemonteerd. In ingeschoven positie klikt ie niet vast. Lijkt me dat dit wel moet toch?
Is het intussen opgelost ?Heb de Gruenthal inmiddels binnen en gemonteerd. In ingeschoven positie klikt ie niet vast. Lijkt me dat dit wel moet toch?
ik zou niet overhaasten, probeer eerst zonder lade. Lade is luxe maar je verliest ook veel opbergruimte. reken maar uit in liter : LxBxH. De hoogte onder de hoedenplank neemt ook af en een jerrycan of flessen van 1,5l passen mogelijk er niet meer onder. Je verliest ook laadvermogen , die lade weegt toch wel wat. Bekijk wat de hoogste afmeting heef die je graag op die plek wil wegbergen en zie of dit nog zal lukken met de lade .. De langere doorsteek links naast de achterbank blijft ook beter benutbaar voor lange voorwerpenHallo Allemaal,
Over 2 weken gaan we onze t6.1 '22 ocean 4M ophalen in Duitsland en ben toch ook al aan het kijken voor een uittrekbare lade. Ik wil sowieso voor een 1hand bediening gaan. Iemand al ervaring met van-vagabunden ?
Heckauszug Pro 2 VW kaufen Zubehör| Van Vagabunden
Extra stabile Ausführung Heckauszüge für VW Modelle ab T4 bis T6.1 mit 2er Sitzbank Inkl. allem Zubehörwww.van-vagabunden.de
ik zou niet overhaasten, probeer eerst zonder lade. Lade is luxe maar je verliest ook veel opbergruimte. reken maar uit in liter : LxBxH. De hoogte onder de hoedenplank neemt ook af en een jerrycan of flessen van 1,5l passen mogelijk er niet meer onder. Je verliest ook laadvermogen , die lade weegt toch wel wat. Bekijk wat de hoogste afmeting heef die je graag op die plek wil wegbergen en zie of dit nog zal lukken met de lade .. De langere doorsteek links naast de achterbank blijft ook beter benutbaar voor lange voorwerpen
Zelf had ik 6 jaar lang een zelfbouw lade in ocean T6 maar daar was de hoogte onder hoedenplank meer dan in T6.1 die ik ondertussen 3 jaar zonder lade gebruik omdat de hoedenplank veel gemakkelijker in meerdere standen omhoog kan . De door jou gekozen lade heeft een rand aan de kant van laadklep, dat zou ik persoonlijk nooit willen, het is handig om (zware) bagage er gewoon in en uit te kunnen schuiven. Ik kon bijvoorbeeld ook gewoon op de gedeeltelijk uitgeschoven lade gaan zitten om van schoenen te wisselen. Je zal dit advies meermaals aantreffen op dit forum : koop niet overhaast extra's alvorens ervaring op te doen wat je werkelijk nodig hebt. De aanbiedingen van 1x of nooit gebruikte toebehoren zijn talrijk..
Wat kan je nog zoal kopen met die 600 euro : isotop binnentent , droogtoilet,opbergtassen achterraam rechts...kan ik aanbevelen.
Heckauszug VW California T5/T6 - 800mm mit Einhandbedienung
Entdecke unseren premium Heckauszug für VW T5/T6 mit 800mm und innovativer Einhandbedienung. Ideal für Bullifahrer – jetzt Kaufen!adventure-van.de
Misschien is dit iets, mooie producten en aardige mensen. Erg behulpzaam ook!!
Wij rijden al een paar jaar rond met een gruenthal-uitschuiflade en zijn daar best wel erg tevreden over. Weliswaar 2-hadsbediening, maar het voordeel is dat ik nooit naar iets achter uit de bak hoef te reiken. Beladen met vier kratten (twee grote en twee kleinere) blijft er voldoende ruimte voor de tenstokken in het lange linkerdeel en onze opvouwbare watertank er tussenin. De hoedenplank hoeft dan niet te worden versteld, daar ligt bij ons meeste zwaarder materiaal (koffers, fietsaccu's) op.
Wij hebben na aanschaf van de bus al heel snel een uittreklade besteld. Calidrawer JALOPY New Color Jalopy 820.
Geen moment spijt van gehad. In tegendeel. Ideaal!
In boxen die we nog hadden staan, hebben we onze schoenen ondergebracht. Een andere box voor spullen van de hond en wat voorraad, weer een andere box voor divers “technische” spullen, gasstel, elektrakabel etc. Tevens een ideale plek voor het composttoilet. Oprijblokken passen er keurig naast.
View attachment 131667
The VW California Club is the worlds largest resource for all owners and enthusiasts of VW California campervans.