Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

welke matras

M

M.L.

Messages
4
Location
Belgium
Vehicle
T6 Coast 150
hallo,
Ik ben in blije verwachting van mijn eerste California (Coast). We hebben de comfortmatras van VW bijbesteld.
Is dit een goeie matras?
Ik zag nu ook op de webshop van de CamperShop verschillende matrassen, sommige handig op te bergen in een tas.
Willen jullie even jullie ervaringen delen met verschillende matrassen? Ik slaap niet graag hard... ;)
Bedankt!
 
Ik heb het standaard matras boven liggen. Ik slaap er heerlijk op. Ik vind dat gedoe met al die peperdure vervangingsmatrassen een beetje onzin.

Dat ik hiervoor voornamelijk ‘lightweight’ kampeerde kan er mee te maken hebben. 3.8cm therm-a-rest vind ik ook supercomfortabel.
 
Wij meer glamping dan camping-types! :)
Wij zouden beneden slapen, kids willen boven ;).
Vraag me nu ook wel af of de comfortmatras niet te veel plaats inneemt en een losse topper, die in een opbergtas past, misschien praktischer is?
 
Beneden heb ik wel een extra matras van Campercentrum. Vooral om van de gordelclips af te zijn. Maar boven ligt beter :). Lucky kids.
Dat matras kan opgerold worden maar ik vouw het meestal in 3 stukken op het achterstuk. Dat neemt het minste ruimte in met de rest van de bagage.
 
Ok, misschien moet ik afspreken dat kids soms boven mogen slapen! ;)
 
Goed plan. ‘Als jullie héél lief zijn, dan...’

Algemeen advies is vooral: kijk waar je echt behoefte aan hebt en probeer eerst eens of je niet al heel tevreden bent met wat er aanwezig is. Je kunt je suf kopen. Er zijn campervanners die alles van Brandrup kopen omdat het zo goed schijnt te zijn. Prima spullen maar of je het nodig hebt?
 
Klopt, wij hebben ook zo’n traagschuim matras gekocht en dat slaapt voortreffelijk boven.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Back
Top