Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Gaat het passen?

Lisette Soyer

Lisette Soyer

Messages
2
Location
Holland
Vehicle
T5 HighTop
Hallo,
Erg blij met onze T5 Biker. Komende zomer gaan we met z'n viertjes. Paps, mams, dochter van 16 (eigen tentje) en zoon van 12 5 weken naar Schotland en Engeland. Nu begin ik toch te twijfelen of het allemaal wel gaat passen. Iedereen een eigen tas met kleding of toch liever een kratje? En welke kratjes passen er goed onder de klep?
Kortom, wie heeft er nog tips?
 
Welkom , er valt veel te lezen over kofferinrichting op het foum .
Lees gewoon de engelse posts .
Kleding bergen wij op in de grote kast links naast de ijskast in handige zakken met een rits van Decatlon.
Achteraan onder de bedverlenging zitten andere kampeerspullen , kleding moet binnen handbereik zitten.
Als het jullie eerste campervan is , gewoon testen op een paar korte uitstapjes (weekendtripjes) wat je allemaal nodig hebt ....
 
Welkom , er valt veel te lezen over kofferinrichting op het foum .
Lees gewoon de engelse posts .
Kleding bergen wij op in de grote kast links naast de ijskast in handige zakken met een rits van Decatlon.
Achteraan onder de bedverlenging zitten andere kampeerspullen , kleding moet binnen handbereik zitten.
Als het jullie eerste campervan is , gewoon testen op een paar korte uitstapjes (weekendtripjes) wat je allemaal nodig hebt ....

Wij hebben schotland gedaan in september 2015. Geweldige tocht met het california centrum amersfoort.
Wij reizen met 2 personen en een hond. Ieder 1 tas en een losse schoenen tas. De dakkoffer gebruiken wij voor lichte dingen t shirts etc
 
Hoi, wij hebben net onze T5 California aangeschaft. Een reis naar Schotland is inderdaad schitterend. Deden wij een paar jaar geleden met de motor. Het lijkt me dat qua bagage er voldoende ruimte in de California zit, maar met twee bedden slapen lijkt me wel een gedoe-tje elke avond. Of jullie zoon pakt ook een klein pop-up tentje. Bij flinke regen kan je altijd alsnog de kinderen in de camper laten slapen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Back
Top