Corradobrit
En ik heb net toegezegd om vanaf 1/10/22 een garage te huren om mijn Cali Coast op te slaan in afwachting van een levering van 22 maanden.volgende week de bus echt ophalen na 22 maanden wachten
En ik heb net toegezegd om vanaf 1/10/22 een garage te huren om mijn Cali Coast op te slaan in afwachting van een levering van 22 maanden.volgende week de bus echt ophalen na 22 maanden wachten
The Dutch translation is not completely correct. But I suppose you mean your Coast is arriving soon too?En ik heb net toegezegd om vanaf 1/10/22 een garage te huren om mijn Cali Coast op te slaan in afwachting van een levering van 22 maanden.
Geen precieze datum, maar ik hoop dat hij er voor 1/10/22 zal zijn. Campers.eu dacht dat hij voor september zou aankomen, maar dat lijkt me op dit moment hoogst onwaarschijnlijkThe Dutch translation is not completely correct. But I suppose you mean your Coast is arriving soon too?
Geen idee hoe dat in België is, maar in NL kun je maar bij 1 dealer terecht. De korting daar is niet zo hoog. Via alternatieve kanalen koop je een Cali die in het buitenland 1 maand op kenteken heeft gestaan met een kilometerstand >1000km en daardoor kun je deze in NL met een behoorlijke (tax) korting kopen. Dat scheelt zomaar 10% tov de dealer.Wat is er mis van een california gewoon bij de vw-dealer te kopen?
Op internet zie ik prijzen die duurder zijn dan de catalogusprijs!
Dat is niet meer helemaal waar...de NL dealer (A'foort) adverteert ook regelmatig met Cali's met >1000 km (dus hebben de truc ook begrepen terwijl ze via PON ook de formele importeur zijn) en grotere autoketens zoals Broekhoorn kunnen/willen ook Cali's verkopen, en willen ze ook service bieden.Geen idee hoe dat in België is, maar in NL kun je maar bij 1 dealer terecht. De korting daar is niet zo hoog. Via alternatieve kanalen koop je een Cali die in het buitenland 1 maand op kenteken heeft gestaan met een kilometerstand >1000km en daardoor kun je deze in NL met een behoorlijke (tax) korting kopen. Dat scheelt zomaar 10% tov de dealer.
Behalve bovenstaande hebben de alternatieve kanalen vaak ook stock (of op korte termijn) De wachttijd bij de dealer in NL was in juli vorig jaar nog 12 maanden voor een Ocean. Voor ons reden om elders te kijken.
Wij hebben vorig jaar in april bestelling geplaatst bij officiële VW-dealer, tot op vandaag hebben we nog geen zicht op levering :-(Wat is er mis van een california gewoon bij de vw-dealer te kopen?
Heb mijn Coast daar in Februari 22 gekocht en in Mei 22 ontvangen:
percent korting op de catalogusprijs en 200euro korting op het originele fietsenrek.
Er was keuze tussen verschillende stockwagens bij Delorge.
Op internet zie ik prijzen die duurder zijn dan de catalogusprijs!
Klopt helemaal. Sinds begin dit jaar, omdat zij ook niet meer snel nieuwe Calis kunnen leveren. Er is per land een beperkt aantal productieslots beschikbaar en als dat lager is dan de vraag, zul je iets moeten bedenken.Dat is niet meer helemaal waar...de NL dealer (A'foort) adverteert ook regelmatig met Cali's met >1000 km (dus hebben de truc ook begrepen terwijl ze via PON ook de formele importeur zijn)
Nu gereden en geslapen in zowel de Marco Polo als de VW California.Vandaag de Marco Polo opgehaald. Luxer dan een VW, maar een Cali heeft net meer ruimte.
Aangezien er nog steeds niks bekend was van onze Candy Witte en er al wel een Indium Gray versie bij de leverancier stond met precies de zelfde specs besloten om die aan te schaffen. Dus als het goed is staat er een bus voor ons klaar zodra we terugkomen. Volgens mij rijden we dan met eenzelfde bus @Peter84 . Dan is er een eind gekomen aan 22 maanden wachten!
The VW California Club is the worlds largest resource for all owners and enthusiasts of VW California campervans.