Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Probleem koelkast

J

Jilles1

Messages
24
Location
Nederland
Vehicle
T6 Ocean 150
Mijn koelkast doet het niet. Batterijen zijn in orde, zekeringen zijn goed. Geeft code 6001,krijg hem niet gereset. Lampje van de koelkast gaat na een paar seconden uit.
Wat zou het probleem kunnen zijn. Ik hoor het graag.
 
De 6001 code heeft volgens mij te maken met de sensor voor de buitentemperatuur. Als eerste zou ik het controle paneel resetten om te kijken of het probleem en de error code dan nog steeds aanwezig zijn. Geeft het controle paneel verder nog een (flikkerend) icoon aan? Is de huishoudbatterij boven de 11.5V? Hoor je een 'click' als je de koelkast probeert aan te zetten?

stroomkabels onder de koelkast verwijderen en terugplaatsen wil ook nog wel eens een hoop problemen oplossen.
 
Dankjewel Thomas, huishoudbatterij geeft 12.7 V aan. Paneel resetten lukt niet, blijft code 6001 aangeven. stroomkabel verwijderen en terugplaatsen ga ik nog proberen.
Weet jij waar de sensor buitentemp zit.

Groet,
Jilles
 
Dankjewel Thomas, huishoudbatterij geeft 12.7 V aan. Paneel resetten lukt niet, blijft code 6001 aangeven. stroomkabel verwijderen en terugplaatsen ga ik nog proberen.
Weet jij waar de sensor buitentemp zit.

Groet,
Jilles
Ondertussen heb ik draadbreuk in de buitensensor gemaakt. Nu geen code storing meer.
Helaas komt er geen voeding bij de koelkast. Koelkast direct aangesloten via de accu, dus via een aparte voedingsdraad, dan doet de koelkast het wel.
Ik heb dus een voedingsprobleem, wat zou de oorzaak kunnen zijn.
 
Ai lastig. Mijn kennis reikt zover niet. Ik zou je aanraden om je probleem in het Engels op het forum te plaatsen. Er zijn hier zoveel mensen die hier veel verstand van hebben en die je ongetwijfeld verder kunnen helpen, maar die lezen geen Nederlands.
 
Back
Top