Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Camperplekken

En wat betreft Camperstops: intussen een 6-tal adresjes gedaan, allemaal goed, maar de lijst bevat toch ook een aantal triestige adresjes als ik ze overloop. Lidmaatschap is ook iets duurder geworden - wordt wellicht jaar van de waarheid?
 
btw: nog steeds heel tevreden met de camperstops !
wel nog steeds weinig plaatsen in wallonie...ik hoop dat er deze winter weer wat bijkomen daar

ter info : lidgeld is 42 euro, tot 31 maart 2023 ( ja, 2023 , geen tikfout )
 
Hoi, heb je bij die camperstops ook plekken met sanitair (voor een afwasje, een douche)?
 
Ik heb nu stellplatz radar. Meest volledige die ik al gebruikt heb. Als duitse taal geen bezwaar is, aanrader. promobil.de
slechts 9 euro per jaar, veel updates, zeer uitgebreide info en filters.
 
Last edited:
Ik vermoed Stellplatz iets is zoals Campy of Park4Night? Camperstops is een formule met lidgeld en een privé lijst van aanbieders. In principe wordt enkel de plek aangeboden (gratis na lidgeld) maar op veel plekken konden we toch water bijvullen, de fietsen even aan het stopcontact hangen, of zelfs een klein vuilniszakje achter laten. Vaak zijn het plekken bij fruitboeren, ijshoeves, wijngaarden of ander "lekkers". Soms zeer aangename contacten, je hoeft niks te kopen, maar het blijft natuurlijk wel leuk.
 
Ik vermoed Stellplatz iets is zoals Campy of Park4Night? Camperstops is een formule met lidgeld en een privé lijst van aanbieders. In principe wordt enkel de plek aangeboden (gratis na lidgeld) maar op veel plekken konden we toch water bijvullen, de fietsen even aan het stopcontact hangen, of zelfs een klein vuilniszakje achter laten. Vaak zijn het plekken bij fruitboeren, ijshoeves, wijngaarden of ander "lekkers". Soms zeer aangename contacten, je hoeft niks te kopen, maar het blijft natuurlijk wel leuk.
Stellplatz zowel gratis als betalende camperplaatsen als campings, dan is camperstops wel anders.
 
btw: nog steeds heel tevreden met de camperstops !
wel nog steeds weinig plaatsen in wallonie...ik hoop dat er deze winter weer wat bijkomen daar

ter info : lidgeld is 42 euro, tot 31 maart 2023 ( ja, 2023 , geen tikfout )
en nu is het lidgeld voor nieuwe werkhaar 34 euro ( dus 1 jaar vanaf april)
 
en nu is het lidgeld voor nieuwe werkhaar 34 euro ( dus 1 jaar vanaf april)
Net 30 betaald voor de verlenging. Jammer dat je geen tips kan uitwisselen, al staan sommige adressen ook op andere platforms :rolleyes:.
 
Back
Top