Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Hoofdsteunen verwijderen

Simonkor

Simonkor

Messages
9
Location
Bylum1901!
Vehicle
T6 Ocean 150
Achter hoofdsteunen in Cali verwijderd! Het was een klusje maar dan heb je ook wat. Graag deel ik de fotofile die ik had gevonden op het internet (waarvoor dank) met hierin stappen die je moet doorlopen om de hoofdsteunen op de achterbank van je Cali te verwijderen. Erg handig als ze weg zijn, geeft veel extra ruimte achterin. Graag deel ik deze file nogmaals onder de Cali eigenaren. Succes!
 

Attachments

  • hoofdseunen-vw California .pdf
    3.4 MB · Views: 70
Ik heb ze ook verwijderd, maar dan met hulp van een Youtube. Het is even wat werk, maar zeker wel te doen (mits ook juiste gereedschap). In de achtergebleven gaatjes heb ik nu aluminium pijpjes zitten. Indien nodig zijn de hoofdsteunen eenvoudig terug te plaatsen.

En zoals gezegd, het scheelt veel ruimte.
 
ik begrijp dat ruimte achter de achterbank makkelijker toegankelijk wordt van binnenuit maar extra ruimte ??
En elk jaar minstens 1x in en uitbouwen voor de technische keuring.
je mag ook geen passagiers meer vervoeren op de achterbank zonder hoofdsteunen.
 
ik begrijp dat ruimte achter de achterbank makkelijker toegankelijk wordt van binnenuit maar extra ruimte ??
En elk jaar minstens 1x in en uitbouwen voor de technische keuring.
je mag ook geen passagiers meer vervoeren op de achterbank zonder hoofdsteunen.
Dat is zo en daarom blijven de mijne zitten
Maar wie ze toch weg wil: doe maar, elk zijn keuze :)
Trouwens: het systeem van achteruit klappen, vind ik niet zo goed en zou in de zetel schuiven beter vinden.
 
Last edited:
ik begrijp dat ruimte achter de achterbank makkelijker toegankelijk wordt van binnenuit maar extra ruimte ??
En elk jaar minstens 1x in en uitbouwen voor de technische keuring.
je mag ook geen passagiers meer vervoeren op de achterbank zonder hoofdsteunen.
Op de wijze zoals ze nu verwijderd zijn, plaats je zo weer terug. Je steekt de hoofdsteunen eenvoudig in en uit de bestaande kantelblokken, het hele mechanische is namelijk onaangetast gebleven. Daarmee voorkom je ieder jaar in en uitbouwen
 
Back
Top