Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Laat maar komen die Nederlandse posts

  • Thread starter Hotel California
  • Start date
H

Hotel California

Super Poster
VIP Member
Lifetime VIP Member
Messages
10,612
Location
Europe
Vehicle
Cali now sold
Dus in dit deel van het forum krijgen de Nederlands sprekende/schrijvende leden de kans om wat in hun eigen taal te posten .
Voor diegene die vragen hebben over Engelstalige posts en niet goed uit de woorden raken in het Engels of gewoon via deze weg in hun eigen taal een vraag te stellen....laat maar komen!
Al denk ik dat de meeste Nederlands sprekende forumleden , Nederlander of Belg , wel een redelijk woordje Engels spreekt en schrijft.
Laten we vooral niet hier geisoleerd een prive clubje van maken en zoveel mogelijk gewoon de flow van de rest van dit prachtige forum volgen.
:thumb
 
Hier ben ik met je eens HC :thumb
 
Hallo allen, deze draad kan nuttig zijn om technisch lastige vragen in het Nederlands te stellen en voor nieuwtjes over lokaal aanbod van California gerelateerde artikelen. En wie weet een Dietse meet?
 
Ik woonde in Nederland toen ik jong was , het is een prachtig land , ik zou graag terug willen keren in mijn California
 
Ondertussen zijn de categorien hernoemt ( dankzij moderator Martin) zodat het duidelijk is dat dit voor nerderlandse posts is en er een appart deel is voor de franssprekende Belgen en een deel voor de Fansen zelf.
 
Om praktische redenen zijn wij vorig jaar van een VW T5 California overgegaan naar een CS Duo.

Daar ik nog steeds een warm hart draag voor de VW California houd ik de informatieve VW CAMPER SITE wel nog regelmatig bij en heb ook een link geplaatst naar deze Nederlandstalige rubriek.

Groeten,

Wim
 
Om praktische redenen zijn wij vorig jaar van een VW T5 California overgegaan naar een CS Duo.

Daar ik nog steeds een warm hart draag voor de VW California houd ik de informatieve VW CAMPER SITE wel nog regelmatig bij en heb ook een link geplaatst naar deze Nederlandstalige rubriek.

Groeten,

Wim

Hey Wim, u bent een bron van inspiratie voor vele van ons en uw site en links zijn zeer helpvol en interessant.
Wij denken er ook aan om op latere leeftijd wat ruimer te gaan met een grotere buscamper maar voorlopig is een Cali perfect!
Groeten
Wim;)
 
Dag allemaal.

Sinds een week of twee zijn wij de trotse bezitters van een T6 Calif Coast van 2016.
Reeds lang droomden we van een California of een Westfalia maar we durfden nooit de stap zetten. Met mijn T4 Caravelle hebben we veel kilometers afgelegd, maar we zijn pas echt overtuigd geraakt nadat we eens een California gehuurd hadden. De zoektocht heeft een beetje tijd in beslag genomen, maar we zijn zeer tevree met wat er nu in onze garage staat. Een grijze met wat opties en vooral, schadevrij, want zo zag ik er veel.
Ik ben reeds jaren lid van weetjewel.com dus hoop nu op dit forum ook leuke ideetjes op te doen, te helpen waar ik kan, maar vooral te kunnen genieten van ieders ervaringen en verhalen.

Groetjes Raf
 
Welkom @Raf , als je wil mag je ook even op de Engelse kant voorstellen vermits deze apparte topics niet echt een sucses zijn en 99% procent van de leden vooral enkel naar de Engelse posts kijken .
Je mag hier uiteraard verder vragen stellen enz. indien je liever niet Engels schrijft.
Leuk dat er wat Belgen bijkomen de laatste tijd .
 
Welkom @Raf , als je wil mag je ook even op de Engelse kant voorstellen vermits deze apparte topics niet echt een sucses zijn en 99% procent van de leden vooral enkel naar de Engelse posts kijken .
Je mag hier uiteraard verder vragen stellen enz. indien je liever niet Engels schrijft.
Leuk dat er wat Belgen bijkomen de laatste tijd .

Was dat al van plan, maar dacht dat deze week ergens te doen.. in het Engels moet ik toch wat meer nadenken wat ik schrijf ;-)
Ik vind het in alle geval een fijn forum, heb al heel wat tips en onderwerpen doorlezen en zal wellicht na onze maiden-trip ook wat vragen/opmerkingen hebben ;-)

Dit is trouwens de nieuwe:

foto.jpg
 
Mooi past juist in de garage denk ik.
Groetjes van t zeetje
 
oei, heeft ze een plasje gedaan op de oprit ? :) Of eerste keer watertank gevuld ? Lukt mij ook nooit zonder morsen.
mvg
Roger
groeten uit Antwerpse Kempen
 
Mooi past juist in de garage denk ik.
Groetjes van t zeetje
Haha, ja ze moest nog wat zindelijk worden.. Intussen lukt dat al aardig :)
Inderdaad, bijvullen is altijd wat gokken, en overlopen is altijd beter, dan zijn we zeker dat de tank vol is!

Qua breedte past het inderdaad maar net, maar qua lengte kan er nog Ă©Ă©n achter.. Is trouwens enkel de poort die smal is, in de garage zelf is het gelukkig wat breder.
 
Hello allemaal,

Ben kersvers lid hier op het forum en vanaf volgende week ook chauffeur van een nieuwe Cali T6 Ocean 204 met DSG 4 motion in twee kleuren.
We rijden al 10 jaar met een Multivan 4 motion, die nu trouwens te koop is, icm een caravan. Die gaat trouwens niet weg en zal in de toekomst dus getrokken worden door wat extra paarden :thumb.

Gegroet,
Rik
 
Welkom Rik! En gefeliciteerd met de aanschaf. Mooie configuratie! Misschien leuk om een foto te posten, ben benieuwd naar de dubbele kleurstelling....
 
Dank u! Het is de kleurencombinatie zoal op de beurs in Brussel. Mojave beige en wit.
 
De foto's
Zoals je kan zien, geen type-aanduidingen meer en de luifel werd al veilig opgeborgen tot aan de vakantie :thumb

California 2017 001.jpg

California 2017 001.jpg

California 2017 005.jpg

California 2017 003_LI.jpg
 
Dus in dit deel van het forum krijgen de Nederlands sprekende/schrijvende leden de kans om wat in hun eigen taal te posten .
Voor diegene die vragen hebben over Engelstalige posts en niet goed uit de woorden raken in het Engels of gewoon via deze weg in hun eigen taal een vraag te stellen....laat maar komen!
Al denk ik dat de meeste Nederlands sprekende forumleden , Nederlander of Belg , wel een redelijk woordje Engels spreekt en schrijft.
Laten we vooral niet hier geisoleerd een prive clubje van maken en zoveel mogelijk gewoon de flow van de rest van dit prachtige forum volgen.
:thumb
Was van de week bij de Info avond in Amersfoort .
Goed verslag op de Engelse site!
Ook de Duitse Caliboard is erg interessant.

Groet
Jur
 
Hi,
I'm a new member.
I live in Leuven, have 2 dogs which always travel with me in my van.
I have a VW T5 2016. Bought is last year in May.
I had a lot of problems with the engine but al lot of coasts later it seems to be fixed.
I hope to find some tips here for traveling in the winter.
Also where to go for some little problems inside, like the tap of the kitchen that does not work anymore...

IMG_3811.JPG
 
Welkom, je mag in dit deel van het forum Nederland praten . Welcome, You may write in dutch on this forum.
 
Welcome!
Too bad you are experiencing some problems.... Hope they get resolved soon. Tap in the kitchen not working is a more common problem but is pretty easy to fix, as it is usually the tap itself (microchip in it) that is broken
 
Welcome!
Too bad you are experiencing some problems.... Hope they get resolved soon. Tap in the kitchen not working is a more common problem but is pretty easy to fix, as it is usually the tap itself (microchip in it) that is broken
No microchip i think you mean micro switch.
 
Back
Top