Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Levertijden nieuwe T6.1

K

Kurt#Lieven

Vehicle
T6 Ocean 150 4Motion
jullie krijgen een datum, wij krijgen totaal geen nieuws, men kan ons niets zeggen wanneer hij geleverd zal worden. Deze werd vorig jaar door de garage besteld op 08/2020 met levering begin 07/2021, maar dit zal niet gebeuren en wanneer …daar hebben wij het raden naar

S

Sapmi

Vehicle
Looking to buy
jullie krijgen een datum, wij krijgen totaal geen nieuws, men kan ons niets zeggen wanneer hij geleverd zal worden. Deze werd vorig jaar door de garage besteld op 08/2020 met levering begin 07/2021, maar dit zal niet gebeuren en wanneer …daar hebben wij het raden naar
Kunnen jullie inloggen op myvolkswagen.be? Daar kunnen wij de status van onze bestelling zien. Veel is er nog niet ingevuld, alleen de verwachte leveringsdatum in Brussel. Die verschuift zowat elke week, meestal naar achteren, heel soms terug een week of zo naar voor. Het is ook de datum die de dealer ons geeft, als wij hem contacteren.

K

Kurt#Lieven

Vehicle
T6 Ocean 150 4Motion
Kunnen jullie inloggen op myvolkswagen.be? Daar kunnen wij de status van onze bestelling zien. Veel is er nog niet ingevuld, alleen de verwachte leveringsdatum in Brussel. Die verschuift zowat elke week, meestal naar achteren, heel soms terug een week of zo naar voor. Het is ook de datum die de dealer ons geeft, als wij hem contacteren.
Goedemorgen,
Op myVolkswagen is er sinds eind feb/2021 helemaal niets gewijzigd.
Bij ‘’de geschatte leveringsdatum van het voertuig in België’’ staat 2/6/2021, bij productie staat er niets (een licht grijze lettertype).
Op het contract staat levering tegen begin juli/2021.
onze dealer kan ons helemaal niets zeggen, sorry zeggen ze…..

Pollewop

Pollewop

Vehicle
T6 Cali On Order
Hallo Allemaal,
Hier in Zwitserland is het "zelfde laken een pak": In Mei '21 hebben we een Coast (150 pk/DSG) besteld, met een voorlopige "Lieferzeit" van 6 - 8 maanden, maar ik verwacht dat dat wel wat langer zal worden. Als ik hem in Mei volgende jaar in ontvangst kan nemen knijp ik mijn handen toe...
Sterkte iedereen !

VW California Club