Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Levertijden nieuwe T6.1

kriva

kriva

Vehicle
Looking to buy
Ik heb ook een optie op een Ocean 4Motion stockwagen in België... Nu ja, een Ocean die besteld is/was als stockwagen/toonzaalmodel. Wanneer deze toekomt heeft de garage maar het raden naar.
De laatst gecommuniceerde datum van VW uit was 27/02/2021, en die staat nu nog steeds zichtbaar in het bestelsysteem van VW.
Meer info kan/wil de garage niet geven. (ik vermoed "kan", niet "wil".)

T

trisset

Vehicle
Looking to buy
Ik heb ook een optie op een Ocean 4Motion stockwagen in België... Nu ja, een Ocean die besteld is/was als stockwagen/toonzaalmodel. Wanneer deze toekomt heeft de garage maar het raden naar.
De laatst gecommuniceerde datum van VW uit was 27/02/2021, en die staat nu nog steeds zichtbaar in het bestelsysteem van VW.
Meer info kan/wil de garage niet geven. (ik vermoed "kan", niet "wil".)
Oei, niet leuk. Die waar ik een optie op heb, was er effectief al.

P

pcevanrulo

VIP Member
Vehicle
T6.1 Ocean 150
Ik hoor steeds meer de lange wachttijd van de 204pk én 4motion :(

E

ejl888

Vehicle
T6.1 Ocean 199 4Motion
Van Martijn (MyCalifornia) na navraag bij fabriek weer een nieuwe levertijd doorgekregen. Verwachting nu is april 2022 :(. Terwijl de oorspronkelijke levering in feb 2021 zou zijn. Ik ben benieuwd of we in de zomer 2022 er mee op vakantie kunnen. Aangezien het een 204pk 4motion met bijna alle toets en bellen is, verwacht ik wel dat deze door de tekorten het lastigst is om helemaal af te bouwen.

1 pluspunt is dat hij tot nu toe aangeeft dat de inruilwaarde van mijn huidige auto blijft zoals afgesproken.

calibusje

calibusje

VIP Member
Vehicle
T4 PopTop
1 pluspunt is dat hij tot nu toe aangeeft dat de inruilwaarde van mijn huidige auto blijft zoals afgesproken.
Wow, dat is ferm van hem. Das niet overal zo hoor.
Bij ons: Coast, 150 pk, dsg en niet volgehangen met toeters en bellen: besteld eind augustus 2020; geleverd in maart 2021 in een ander kleur en direct een reeds bestelde california van de dealer laten aanpassen naar onze wensen (ook kleur!): geschatte levering eind februari 2022. We wachten en zien wel. Ergens wordt het wel absurd hoe lang het duurt.
Wegens de te hoge, gekke tweedehands prijzen voor een recente t6 california coast/ocean (ook toen al in 2020) ben Ik nog steeds content dat we voor een nieuwe kozen.
Groeten

P

pcevanrulo

VIP Member
Vehicle
T6.1 Ocean 150
Van Martijn (MyCalifornia) na navraag bij fabriek weer een nieuwe levertijd doorgekregen. Verwachting nu is april 2022 :(.

Op het Duitse forum heb ik ergens gelezen dat er meer onderdelen binnenkomen in Q3 en Q4 van dit jaar en dat de productie omhoog gaat van 100 naar 130 per dag. Laten we het hopen!

Wel fijn van die inruilwaarde, al zijn de 2e hands prijzen ook niet gedaald de afgelopen maanden dus minder risico voor de ondernemer... De prijzen van de nieuwe overigens ook niet! Jullie hadden vorig jaar besteld? Dan zijn de prijzen afgelopen januari, juli en komende januari gestegen. Al snel een paar 1000 meer..

E

ejl888

Vehicle
T6.1 Ocean 199 4Motion
Op het Duitse forum heb ik ergens gelezen dat er meer onderdelen binnenkomen in Q3 en Q4 van dit jaar en dat de productie omhoog gaat van 100 naar 130 per dag. Laten we het hopen!

Wel fijn van die inruilwaarde, al zijn de 2e hands prijzen ook niet gedaald de afgelopen maanden dus minder risico voor de ondernemer... De prijzen van de nieuwe overigens ook niet! Jullie hadden vorig jaar besteld? Dan zijn de prijzen afgelopen januari, juli en komende januari gestegen. Al snel een paar 1000 meer..
Vandaar dat we ook geduldig blijven wachten op de levering. Eens wordt hij geleverd. En ik heb goede hoop dat de nieuwe planning van april ook gehaald gaat worden, mits er geen nieuwe variant van Covid-19 roet in het eten gooit.

Volgend jaar niet meer kou leiden in ons tentje, maar heerlijk de (stand)kachel aanzetten als het koud is.

VW California Club