Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Levertijden nieuwe T6.1

P

pcevanrulo

VIP Member
Vehicle
T6.1 Ocean 150
Stond dat op de documenten van de wagen, of in het zoekertje van de verkoper?
Want zou normaal niet mogen kunnen: de europese regels waren heel duidelijk. De tabel in dit artikel van ADAC vond ik wat dat betreft vrij duidelijk: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-verkaufen/neuwagenkauf/euro-6d-temp-modelle/

Maar voor iedereen die een California wil kopen wel erg belangrijk om goed na te kijken!
Ik vond het ook raar. ik ben het gaan uitzoeken toen de auto te koop aangeboden werd en ik het chassisnummer zag. Op basis van de VIN ben ik gaan zoeken en kwam uit op 6d-temp wat ook op de kentekenregistratie van de RDW (Nederlandse DIV) staat.

Precies bovenstaande was voor ons reden om dit jaar een nieuwe T6.1 te kopen...

T

trisset

Vehicle
Looking to buy
Wat betalingen jullie in België voor een omnium verzekering van een nieuwe California Ocean ? Alvast bedankt !

Flo.

Flo.

Vehicle
T6.1 Coast 150
Begin oktober 2020 bij mycalifornia.nl een T6.1 199/204PK 4motion besteld die begin 2021 geleverd zou worden. Na eerste uitstel naar volgende maand (ivm milieueisen), vandaag het bericht gekregen dat de nieuwe aflevering gepland staat voor januari 2022 :(.

Hebben meer dit bericht gekregen of wordt jou/jullie California wel op tijd afgeleverd?
Die van ons komt in november. Het leek ons een goed idee om in januari 2022 op kenteken te laten zetten. Die paar weken wachten kan er ook nog wel bij. Helaas kan niet omdat bus blijkbaar via BE gaat en daar al op kenteken staat en dan pas naar NL komt.

Roger Boeken

Roger Boeken

calisutra
VIP Member
Vehicle
T6 Ocean 150 4Motion
Eind januari 2021 besteld, op website my volkswagen staat er nu voor het eerst een datum: voertuig komt naar België maart 2022

P

pcevanrulo

VIP Member
Vehicle
T6.1 Ocean 150
Die van ons komt in november. Het leek ons een goed idee om in januari 2022 op kenteken te laten zetten. Die paar weken wachten kan er ook nog wel bij. Helaas kan niet omdat bus blijkbaar via BE gaat en daar al op kenteken staat en dan pas naar NL komt.
Wij hebben ook getwijfeld aan de datum kenteken als de Cali later zou komen en kregen hetzelfde te horen.. schijnbaar maakt het bij campers minder uit dan bij auto's en wordt er meer gekeken naar het modeljaar.

Wel fijn dat jullie eindelijk een stip aan de horizon hebben.

VW California Club